One mor sleep til christmas..

Idag har det varit full fart!
Gick upp åtta och duschade och gjorde mig i ordning.
Vid nio åkte jag och mamma till ICA maxi och handlade julmat, när vi kom hem plockade vi ut påsarna och åkte direkt till stan för att handla kläder tills i morgon.
Mamma brukar köpa nånting till oss att ha på oss på julen, annars brukar vi få det på morgonen.
Jag köpte en kort kavaj på hm och kavajer brukar ju kosta typ 399 men den kostade bara 199! och det var inte ens rea. Snacka om kap så det var inget att fundera över.
Så sprang vi runt och letade efter nånting till min syster också.
När vi kom hem så gjorde jag ris a la malta och åt till lunch.


Våran fina julgran. Blev inga kulor längst ner eftersom hunden säkert skulle leka med dom då.


Vårat paket bord(också för att hunden inte ska bita/kissa på). Bordet är nu fullproppat, bilden är några dagar gammal ;)


Nytt nagellack(man måste ju ha röda naglar till jul) Rött med glitter.


Mina kläder inför i morgon :)


Min fina kavaj för bara 199! :D

GOD JUL allesammans :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0