Snart slut på 2010 och ett nytt år väntar..

Då var det snart slut på det här året då. Jag kan ju inte precis påstå att det har varit en super år..
Inte ens ett bra år.. inte speciellt minnesvärt iallafall!
Men jag deppar inte för det för jag vet att år 2011 kommer bli ett underbart år!
Mycket därför att jag har massa planer för det året. Först och främst, jag har äntligen ett gymkort! Kan gå till gymmet när jag vill och vara med på gruppträning som spinning och zumba.
Det kommer att bli underbart, skönt att få röra på sig och må bra.
För det andra så lär det bli en del dans (hoppas jag!). Eftersom att jag förhoppningsvis kommer ta körkort vilket är den tredje bra saken jag har planerat inför 2011. Hoppas på¨att jag kan ta mitt körkort så fort som möjligt.. Nog för att jag inte gillar att köra, men känner ändå att jag vill ha ett så jag kan åka på dans och göra lite som jag vill. Så det håller jag tummarna för!
Den fjärde grejen är att jag förhoppningsvis kommer in i Säbyholm igen så jag får gå hundtrim. Vill det verkligen och det skulle vara så himla tråkigt om jag inte kommer in! Vet inte vad jag ska ta mig till då..
Kommer jag in så kommer det iallafall bli underbart, flytta med lilla Tyson till en ny stad och få uppleva nya saker och göra det jag tycker är kul. Och förhopppningsvis ha Veronica som en trevlig rumskompis :)
Kan nog inte bli ett bättre 2011 än så?! Hoppas bara att allt går vägen, men det är ju bara att jag litar på mig själv och kör på så kommer det nog gå bra! Det gäller bara att våga..
Och inom parentes så verkar det också bli ett bra "klädår" för mig med, verkar vara mycket färg och det gillar ju jag ;)

Nu ska jag ta och kolla på mer förhäxad som vanligt innan det är läggdags. I morgon så ska vi bort till Blombergs stuga i Åmåsäng och fira nyår. Vi blir en del folk och 4 hundar så det blir fullt hus hehe.

Can´t wait for 2011 to start! Kommer bli awesome :D
GOTT NYTT ÅR allihopa! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0