Dagens sminkning

Tänkte slänga in en bild på hur jag sminkade mig idag.
Blev väl lite party sminkning antar jag :P
Lila och svart sotning.




Så ser jag ut idag. Skulle nog inte sminka mig såhär om jag typ skulle till skolan och sånt men nu går jag ju bara hemma så det är kul att testa lite olika.


Så tänkte jag visa min nagel blir det för jag har bara gjort leopardmönstret på en för att testa än så länge.
Jag tycker det vart jätte snyggt, kul grej. Har ett ljusare rosa lack som bas. Sen gorde jag prickar i mörkare rosa, bara dutta på några stycken och sen tog jag en tandpetare och hade på lite svart nagellack och målade lite slarvigt runt dom rosa prickarna så fick jag leopard mönstrade naglar :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ååh, gud så snyggt! :D det får du ha nästa gång på wasa! ;)

2010-11-17 @ 19:33:44
Postat av: Louise

Tack! :)

Ja jag lyckades ganska bra ;) Hoppas jag kan få till det igen då :D

2010-11-18 @ 00:11:30
Postat av: Sandra

Inte bara ganska bra, utan VÄLDIGT bra! ;)

2010-11-18 @ 19:49:45
Postat av: Louise

Haha tack tack :D

2010-11-18 @ 22:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0