Det blir en sommar i Sverige med dig

Idag har jag varit på valpkurs och testat att spåra.
Tyson var duktig men han hittade ett rådjurspår så när jag satt helt still bakom trädet blev han lite rädd och visste inte riktigt vad det var som satt och lurade.
Sen har jag typ sovit middag och bara tagit det lugnt idag.

Kollade på ensam mamma nyss och vem blir inte avis på vad Jimmy gjorde till Emma?!
Han hyrde ett rum med en säng med rosblad så åt dom middag inne på rummet och sen hade dom ett massagebord och massage olja så dom kunde massera varandra och ett badkar i badrummet med massa ljus, hur romantisk som helst!
Så vill jag också ha det! Rena rama drömmen ju.. att vara så kär och känna sig älskad och bli uppvaktad så.
Men jag får nog drömma vidare lite innan det händer..

Har mått ganska kasst idag av olika anledningar..
Men i morgon är en ny dag och förhoppningsvis en bättre dag!
Nu tror jag att jag ska kolla på "Vänner" då kan man ju inte bli annat än på bra humör! :D
(roligare att titta med nån dock)
See ya later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0