Nu har fågeln flyttat..

Hon som skulle köpa min fågel ringde idag och ville hämta den.
Så nu har fågeln flyttat :(
Känns tomt.. kommer verkligen sakna den!
Älskar fåglar ju..
Kommer blir väldigt tyst att inte höra dens skrikande
eller prat om dagarna och att han inte flaxar runt härinne.
Känns jätte tråkigt!
Men han kommer få det superbra dit han flyttar!
Hon var jätte trevlig, verkligen och hon sa att om jag ångra mig fick jag ta tillbaka honom och jag kunde spara hennes nummer och smsa när jag ville så kunde hon skicka bilder till mig och så.
Och jag fick hälsa på när jag ville. Så det känns jättebra och jag vet att han kommer få det bra även om det känns jobbigt.
Vet iallafall att jag kommer definitivt skaffa en ny fågel i framtiden när jag har tiden för det.

Så nu har jag fixat om lite på rummet där buren stod. Den var ju ganska stor så det blev tomt i det hörnet.
Såhär blev det.


Så tänkte jag ha det först. Älskar affischen!
Men sen ångra jag mig och det blev såhär..



Nu ska jag dra iväg på dans i Färnäs!
Ha det bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0