Om du visste vad jag saknar dig..

Idag är en bra dag. Helt klart!
Tog fram våran gamla kurstång och krusade håret, Love it! :D
Så nu blev jag riktigt sugen på att köpa en riktig volumemaster.. fast kanske ska önska sig i julklapp?
Vi har bara ett gammalt philips set med locktänger och en krus/platttång. Riktigt kass och blir typ inte varm.
Men det gick ändå.
Nu sitter jag och lyssnar på Sannex och längtar tills i morgon när jag äntligen ska få åka på "riktig" dans!
Det var ett tag sen.. så det kommer bli skoj!

Ikväll blir det langos!
Homemade langos a´la familjen Bertilsson
MUMS!


Krusikrus :D
BTW Hatar jag mitt hår! Dumma frisör som klippte av allt.. Hoppas det växer ut fort! Gillar det lite mer nu när det är krusigt iallafall. Men inte snyggt när man har självfall och allt är lockigt och bara fult :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0