Sminkbord makeover!

Nu har jag äntligen blivit klart med sminkbordet och min nya förvaring av sminket.
Slänger in lite bilder längre ner på hur det blev före och efter.
I morse vaknade jag av att en katt stod utanför dörren och jamade som en tok.
Trodde att det var Smirre men han satt i hallen när jag klev upp så det var inte han.
Tittade ut lite genom fönstret och trodde att det var en orange katt så jag öppnade dörren eftersom smirre säkert skulle jaga bort katten eftersom jag trodde att den inte hörde hit.
Men det var en grå katt som sprang in genom dörren och Smirre sa inte ifrån så jag förstod att det var Busan! Hon har varit borta i 3-4 veckor och vi trodde att hon var död eller flyttat till någon annan.
Så kom hon hem idag, helt overkligt men roligt. Hon gick till matskålen det första hon gjorde.
Men hon är jätte mager! Hon väger verkligen ingenting!
Men annars så mår hon bra tror jag, ingen diarre eller spyor eller så.

Sen så skulle det vara valpkurs idag men Thor ringe mig och sa att det inte blev nått för att det var för kallt.
Så då kom jag på att det var ju Harry Potter premiär idag så jag gick in på sf och kollade om dom hade några okej platser kvar för jag antog att alla bra redan var bokade.
Men vilken tur jag hade! Fick plats på översta raden i mitten!
Så nu blir det bio ikväll!


Före


Efter(och ja jag ska fixa resten av rummet sen)


Översta lådan med hårgrejs, lotion och ansiktsrengöring


Andra lådan med smink


Tredje lådan med örhängen


Fjärde lådan med lite andra smycken


Sista lådan med necessärer


Köpte en glasgrej och la i svarta och rosa stenar(på dollar store)
som jag kunde ha mina penslar i. Vad tycks? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0