This is my life..

Kom nyss hem från frisören och jag gillar verkligen inte att gå till frisören!
Kanske om jag ska färga håret men inte klippa håret.
Iallafall inte när man redan tycker att sitt hår är snyggt så måste man till frisören för att klippa topparna!
Det är inte kul alls, håret känns jätte kort och inte alls lika snyggt som innan.
Men det växer väl ut lagom till nästa frisör besök ;)

Tog före och efter bilder på mitt stackars hår.

Före


Efter!!! :(


Testade att göra fiskbensfläta idag och lyckades faktiskt. Det var jätte lätt!

Nu till någonting helt annat. Var till jobbcoachen idag och fick göra ett litet test på vilken personlighet jag har typ. Jag fick analytiker tror jag det heter och det var verkligen jag! Några punkter var punktlig, problemlösare osv. Och på negativa sidan var kan verka kall, opersonlig till en början.
Och det är ju sant, det är inte många som känner mig och jag har hört att folk har kallat mig bitch och det är verkligen inte den uppfattningen jag har av mig själv. Tycker inte alls jag är bitchig. Jo visst jag kan vara en riktig bitch när jag är arg på någon men det är oftast bara på familjemedlemmar så det borde inte andra veta nånting om och det är ju inget jag är hela tiden.
Men det fick mig att tänka lite och jag brukar gå runt och fundera på hur jag ska göra för att våga visa mer vem jag är och vara mer uttåtrikad så folk kan lära känna mig och se vem jag är och inte tro att jag är hon som är kall. Men så tänkte jag att istället för att försöka ändra på den jag är så kan jag ju acceptera att jag är sån! Det måste jag ju tjäna mycket mer på än att försöka vara någon som inte är jag.
Jag har inte lätt att visa vem jag är men om man ger mig en chans så får man se allt som jag är. Så om man vill lära känna mig så gör det! Vill man inte lära känna mig och tror att jag är bitch eller vad det nu är, tro det då. Har man inte tid att lägga ner på att lära känna mig så förtjänar man inte att lära känna den underbara person jag är heller!

Så nu ska jag acceptera mig själv för den jag är och det borde ni också göra! :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0