I wanna boom bang bang with your body-o

Ser ut att bli en tråkig dag idag. Var ner på stan en sväng iallafall och fick med mig en foundationborste, en hello kitty eyeshadow palette och sminkborttagning.
Mamma och pappa ska på nå fotbolls fest och Johanna åkte hem till Magnus.
Så jag vet inte vad jag ska hitta på. Svarade på lite frågor på en lista iallafall så jag har nått att göra.

Duschcreme:
Familyfresh Honey rich
Shampoo: Frank provost color expert
Balsam: Dove Color radiance
Hårinpackning: Fructis Nutri repair
Torrshampoo: -
Hårprudukt: Syoss Heat protect
Hårspray: Garnier Fructis Bamboo flexihold (luktar mycket)
Lock-/plattång: GA.MA cp1
Bodypeeling: -
Bodylotion: LdB vitalizing silk
Kroppsprodukt: -
Solskydd: Ingen just nu. Är ju vinter.
Parfym: Dolce & Gabbana the one, Escada Marine Groove(favorit), Alyssa Ashley Fizzy
Deodorant: LdB
Ansiktsrengöring: Neutrogena visibly clear scrub.
Ansiktsvatten: Neutrogena visibly clear ansiktsvatten
Ansiktscreme: Vichy normaderm dagkräm
Nattkräm: -
Ögoncreme: -
Ansiktspeeling: -
Ansiktsmask: Nive Gentel Peel-off Mask
Primer: NYX eyeshadow base och Elf face primer
Concealer: -
Foundation: Loreal true match foundation
Rouge: En från en SOLO tidning eller liknande.
Bronzingpowder: -
Mascara: Max Factor experience, Isadora Vibra Lash och Max factor 2000 calories
Ögonskugga: 88 Paletten, NYX eyeshadow, Viva la diva och min nya Hello Kitty palett
Ögonbrynspenna: -
Ögondroppar: .
Läppprodukt: Barbados lypsyl och en till som jag inte kan namnet på, den luktar gott iallafall!
Läppstift: -
Läppglans: NYX, Pierre rene(luktar och smakar gott), Maybelline superstay lipgloss, Isadora
Nagelack: Depend, golden rose, NYX




Köpte en palett för jag kan ju inte ha med min stora om jag ska åka bort någonstans. Tyckte färgerna verkade fina och skimmriga. Har petat i den svarta och den blå som man ser på bilden :P
Ska testa i morgon och se vad jag tycker. Hoppas dom fungerar skapligt iallafall.
Köpte en foundationpensel, testar den i morgon också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0