Depp-söndag

Idag har inte varit någon bra dag.. Var jätte trött igår mot kvällen och blev
väckt av hunden i morse vid åtta.
Sen har jag varit helt död hela dagen, la mig och sov och vaknade vid två.
Trodde klockan var mycket men så var inte fallet!
Det var iallafall ensam mamma söker på tv idag, nått kul..
Kollat på några avsnitt av Gossip Girl också.
Känns som att alla dagar är likadana, inget nytt händer,
antar att jag helt enkelt glömt bort hur man lever livet..

Saknar att ha vänner som man kan ringa till och prata med när man vill..
Vänner att umgås med, filmkvällar,myskvällar med dansklubben..
Att dansa.. saknar streeten och sommardanserna..
Allting har bara dött ut så det bara är jag känns det som..

Men nu ska vi inte deppa i morgon är det nya tag som gäller! :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Känner precis lika dant

2010-10-06 @ 14:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0