Full fart!

Gick upp tidigt i morse för att träffa min jobbcoach och
på morgonen när jag läste tidningen såg jag att Lindex
hade Pierre René Sweet Berry gloss köp 3 för 99 kr.
Så efter mötet så gick jag ner på stan och köpte tre gloss,
var även in en sväng på Cubus och dom hade rea på
Viva La Diva så jag köpte en rosa glitter eyeliner och två depend nagellack(2 för 39 kr).
Snart bär det av till Falun igen för att göra ett nytt försök med terrariet som vi inte fick hem igår.
Det har jag inte berättat men vi åkte till Falun igår för att köpa ett terrarium till Niklas ormar men när dom skulle lägga in terrariet i bilen så fick det inte plats! Så det var bara att åka hem igen.
Så idag tar vi en annan bil och hoppas på bättre lycka!



Dagens Make-up
(använde en palette som mamma hade)


Pierre René Sweet Berry lipgloss(smakar och lukatar jätte gott!)
Lindex 3 för 99kr.


Depend nagellack 2 för 39 på Cubus
Glitter eyeliner 39 kr :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0