Rättviksmarknad

Idag så blev det att åka till Rättvik och gå på marknaden, vilket känns som det är lite tradition. Tyson fick såklart lov att följa med så vi fick bära runt på honom hela dagen men det gick så bra så :)
Och gud vad mycket folk det är som ska klappa hunden! Och vad många det är som stannar och bara tittar eller säger "gud vad gullig" när man gått förbi. Så nu är han helt slut, han somnade till och med i bilen hem och låg och dregla, gulligt tycker jag.
Blev inga inköp för min del men Tyson fick ett nytt koppel och så fick jag ju såklart lov att köpa en "bimbo-boll". ÄLSKAR det marknadståndet med hemagjort godis. Vi åt även langos till lunch *mums!*
I morgon blir det nog marknaden igen, vi ska också på en mässa på Rättviksarena.

Dagens make up


*Rosa ögonskugga fån Viva la diva i pulverform
*Svart ögonskugga från Dollar store
*Svart kajal
*Vibralash IsaDora mascara




På marknaden


Produkter från Vichy


På hemvägen svängde vi in på ICA maxi så jag passade på att springa in på apoteket och köpte mig Vichy Normaderm dagkräm och fick en nessecär med lite provprodukter med på köpet. Hoppas den fungerar bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0