Välkomstpresent från NYX cosmetics

Idag fick jag äntligen min välkomstpresent från NYX! :D
Blev medlem där förra veckan och man betalar 100 kr och får en välkomstpresent värde 250 och man får välja färg på läppglans, ögonskugga och nagellacket själv. Bra deal enligt mig!
Fanns massa fina fäger att välja mellan.
Fick såklart lov att testa produkterna på en gång.
Beställde ögonskugga i färgen Golden pink, älskar den!!!
Den var jätte skimmrig och hur fin som helst.
Läppglanset tog jag en mörkröd eftersom jag har så många rosa läppglans.
Det var jätte fint och luktade körsbär.
Nagellacket blev ett med röda hjärtan. Jätte gulligt och det var jätte myckt hjärtan i så det var lätt att få upp dom.








Det är svårt att få den fina skuggan på bild men ungefär såhär ser den ut.
Fast ännu mer skimmer och lite med rosa. Jättefin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0