Want your bad romance

Idag har det varit en vanlig hemma dag med familjen.
Varit ganska seg dag och det har inte hänt så mycket.
Spelat lite spel med familjen och sånt.
Kollade nyss på "ensam mamma söker", tycker det är så mysigt!
Vill också ha det så som Petra till exempel med Christoffer.
Han står bakom henne och dom bara myser tillsammas..
Vill också vara kär!! Är inte gjord för att vara ensam ;)
Jag vill också ha det så.. så himla underbart att bara ha
någon som gör en lycklig, som man känner sig trygg med.

Tänkte lägga upp lite bilder från helgen när jag sminkade lillasyster
och en till av mina favorit sminkningar.








Söötnos :)


Så ser min andra favorit sminkning ut. Lite glitter och rosa och lite vitt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0