Härligt väder!

Idag har jag legat ute och solat nån timme och det var underbart, det är verkligen härligt i solen idag!
Och jag fick riktigt bra färg också ;) Iallafall på framsidan. Är så dålig på att sola baksidan för det är inte lika skönt att ligga på mage. Men det är ju bara början på våren/sommaren än och jag har redan najs färg så jag klagar inte!
Nu kommer nog snart mamma och pappa hem tror jag och ikväll ska vi äta kyckling med jordnötsås! MUMS!
Sminkade mig lite idag också, man vill ju helst ha så lite smink som möjligt på sommaren men det var ju ett tag sen och jag kände för det så jag gjorde en guldig/guldrosa sminkning. Somrigt.
Hoppas ni alla har det bra ute i solen och glöm inte solskydd ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0