Mums!

Hello, vilken härlig dag det är idag! Soligt och varmt, hade jag haft något vettigt att göra ute så hade jag varit ute hela dagen.
Idag blev jag iallafall väckt vid 7 av Tyson som tydligen tyckte att det var dags att kliva upp. Jag försökte ignorera honom men han slutade inte gnälla så jag fick väl kliva upp då. Plus att jag har persienner på mitt rum och dom är askassa så på sommaren blir det jätte ljust på mitt rum.
Efter frukosten spelade jag lite UT 2004 sen har vi varit iväg och köpt nytt däck till en cykel och donat lite. Försökte lära syrran att åka inlines också men det gick inte så bra hehe. Iallafall inte bromsningarna men det kommer väl.

Men gissa vad vi får för mat ikväll?! :D
LANGOS!!! Mums!
Finns inget bättre tror jag, lääängtar!!!


(bild från Rättviksmarknaden förra året)
Men hemgjorda är mycket godare! :D

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Åh jag älskar langos!!! :D

2011-04-19 @ 16:12:48
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0