Party! Dagen efter..

Nu har jag äntligen kommit hem till Mora igen efter en awesome kväll i Rättvik! ;)
Det var riktigt kul och det ska göras om!
Enda grejen som är negativ är smärtan i fötterna när man ska gå hem, varför ska man ha på sig snygga klackar för? Why??????? Haha nej, jag vet varför för  att det är snyggt! Men Shit vad man ångrar sig när det är sista timmen på kvällen och man knappt kan stå upp och bara vill sitta så ska man gå hem sen. Ingen höjdare!
Vi gick skitsmå steg och det måste ha tagit jävligt lång tid innan vi kom hem.
Men vi överlevde.. första gången jag använde mina älskade Matsumotos. Men nu får dom vila ett tag. Nästa gång blir det sneakers ;)

Lägger upp lite bilder från kvällen.



Poppa musik i Heineken högtalare ;)




Kvällens outfit


Syrrans outfit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0