Pyssel med framkallade bilder

Nu sitter jag i köket med en liten hög framkallade bilder :D
Gud vad kul det är med RIKTIGA kort! Saknar när man alltid framkallade bilderna det är faktiskt sååå mycket roligare! Borde framkalla fler snart. Anledningen till att jag framkallade var för att när jag köpte Tyson så köpte vi också en bok, ungefär som en bebisbok fast för hunden. Uppfödaren säljer dom så vi köpte en.
Sen har det inte blivit av att jag framkallat något och jag har inte haft tillräckligt med bilder.
Men förra veckan så fick vi hem ett reklamblad, ni vet papperet som ligger runt all annan reklam? Haha
Där stog det att om man blev medlem på postfoto.se fick man typ 75 kr att handla för.
Så jag gick in där och blev medlem. Porto kostade 70 kr så det var det enda jag betalade. Bra deal tycker jag.
Så nu ska jag ta och klistra in lite bilder på Tyson i boken :D
Beställde även lite bilder från bla mallorca och lite från balen och studentkryssningen.






Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Svar: Den är starkt rosa :) Jag trodde inte den skulle bli så stark på men det blev den ;) Jag har ganska mycket egenfärg på läpparna också, vet inte hur mycket det påverkar!

2011-04-05 @ 13:38:45
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Pippan

Beställde också lite riktiga kort idag och håller med om att det är så mycket roligare med riktiga bilder. Använde mig av sidan i kommentaren men det var inte 75 kr utan 100 gratis bilder där jag bara betalade frakten på 29kr, sjukt bra deal tycker jag :-))) jag valde fujidirekt i deras lista

2011-04-06 @ 00:49:22
URL: http://www.framkallningdigitalfoto.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0