Syoss Intensive Red

Nu har jag färgat håret igen. Det behövde verkligen en uppfräschning.
Men den här gången tog jag en annan än den jag brukar. Nu blev det Syoss Intensive Red.
Egentligen är min hårfärg lite för mörk för att det ska bli riktigt rött men jag gillar det lite mörkare så det var bara att köra på! Gjorde ingen utväxtbehandlig heller utan hade i hela håret på en gång för jag var rädd att min ljusare utväxt skulle bli väldigt röd annars och resten av håret inte.
Men det blev bra och jag är supernöjd! Älskar rött så himla snyggt!!!
Synd att det ramlar ut så fort bara. Men fan så snyggt.
Hade lite problem med att ta rättvisa efterbilder så ja. Det får duga.


Före


Typ nått sånt blev det. Inte lika rött kanske men det beror väl på ljuset och kameran här är det soljus.


Mer så kanske det ser ut. Jag vet inte snyggt iallafall! :D

Är väldigt taggad inför ikväll då blire krogen i Rättvik med syrran. Om nån timme ska jag åka till mammas mosters lägenhet som vi får låna och fixa oss och äta och så. Riktigt nice!
Kommer säkert ta en del bilder på "kvällens outfit" och så. Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0