Tysons brorsa

Hej och godmorgon. Jag vet inte varför jag är uppe såhär tidigt?
Aja, fick mail av dom som äger Tysons bror(Charlie) för nån dag sen. Dom bor i Orsa, en till av hans bröder bor i Orsa också. Dom jag har kontakt med träffade vi första valpkursen innan gruppen delade på sig men då hade vi inga hundar med oss så tyvärr fick dom inte träffas.
Dom är iallafall jätte lika! Se själva :)


Tyson                                                                           Charlie

Dom har samma svarta fläck under nosen. Tycker dom är väldigt lika! Syns att dom är släkt ;)
Lägger upp en bild på deras mamma och pappa också.


Mamma Tilly                                       Pappa Kalle

Tycker Tyson och Charlie mest liknar Kalle till utseendet meed öronen och nosen och färgerna.
Lite kul. Släger upp lite bilder på Tyson från uppfödaren Blandalvas.se medans jag ändå håller på.


Det är lätt att se vem som är Tyson för han har en svart fläck på huvudet.


Tänk att han har varit så liten :) Lilla Cezar som han hette från början.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0