Ute i vårsolen med hunden

Hej idag gick jag upp tidigt vid typ åtta eller nått?
Åt frukost och gick ut och hjälpte till lite på gården för mamma och pappa var ju redan i full gång såklart!
Hjälpte till med uteplatsen och spolade av bordet och så. Nu har jag suttit och tagit lite bilder och filmat knäppa Tyson som lekte med en kruka.
Nu väntar jag bara på att klockan ska bli lite mer så det blir lite varmare. Då ska jag lägga mig i solstolen och steka lite. Har redan smörjat in ansiktet för det är redan rött typ. Älskar doften av solkräm! Luktar verkligen sommarsemester!
Nu ska jag gå ut igen men slänger upp lite bilder på knäpp Tyson och videon såklart.






Missen fick också vara med på kort


xD




Hej svejs så länge :)

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Svar: Ja jag har faktiskt testat den från elf och tycker den är riktigt bra :) Men stör mig jättemycket på behållaren ja! :) Jag hoppas dom kommer göra om den tids nog så man enklare får ut all produkt! Sen tycker jag att pumpen trycker ut lite mer än vad man behöver! Men innehållet är toppen :)

2011-04-25 @ 14:56:52
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Annie

Hej! Guuud vilken söt hund du har!!!

Jag har en likadan ras, fast han är brun och vit. Min hund ser ungefär ut så där när han lekar också, hehe, han springer omkring med matskålen nu ;)



Vilken fin blogg du har! =)

2011-04-27 @ 11:49:12
Postat av: Louise

Hej, Tack så mycket! Ja han är en riktig sötnos :)

Åh vad gulligt :) Haha ja min hund sprang också runt och lekte med matskålen när han var mindre men nu har han slutat :)

2011-04-27 @ 13:31:29
URL: http://dancinginmydreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0