Pizza kväll med Bränna brudarna

Idag var det en "lång" skoldag, slutade halv fyra och hade tre lektioner. Ganska roliga lektioner iallafall, hade raskunskap och pälsvård vilket är väldigt intressant och roligt. Sista lektionen var lagar och regler vilket inte är lika kul..
Vi åkte iallafall in till Bro Centrum idag och åt pizza på en resturang faktiskt. Det var lite annorlunda att få gå in på en pizzeria och sätta sig ner och få menyer och sen beställa och betala efteråt. Men det var trevligt iallafall! (Huset vi bor i heter "Bränna" om ni undrar).


Min pizza! Supergod var den :) Den hette "Ubåt" hehe.

I morgon får jag åka heeeeem! Underbart! Ska få hämta ut mina glasögon, gå på 10 års jubileum på dansklubben och krogen i Rättvik ofc. Kommer bli grymt kul. Längtar som f**.
Inte för att jag inte trivs här för trivs gör jag verkligen. Kommer nog bli två grymt roliga år här som säkert kommer gå alldeles för fort ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0