EOTD- Green and purple

Idag har jag varit till gymmet och tränat lite med pappa.
Det var ett tag sen jag var dit nu men det är ju för att jag brukar gå pass 3 ggr i veckan och pappa brukar gå på morgonen innan jobbet. Men under vasaloppet är det inga pass på helgerna (zumba och spinning) så då passar jag på att gå till gymmet istället.
Tråkiga va bara att när vi skulle dit så fanns det såklart ingen parkering eftersom gymmet ligger precis vid målet typ. Så vi fick åka hem igen och komma tillbaka senare.
Övningskörde lite idag också och det gick väl bra. En del missar gör man väl men så är det väl innan man har fått in en rutin på det.
Efter duschen nu på kvällen så kände jag mig inspirerad och gjorde en sminkning.
Har sett så många fina sminkningar på bloggar så nu ville jag också göra en.
Gjorde den lite snabbt men blev helnöjd! Tyckte det vart skitsnyggt, lite coolt med färg :)

I morgon ska Johanna och mamma till Falun för att vattna Johannas blommor. Ville inte följ med först för att jag inte har några pengar att shoppa för och jag vill inte precis att hunden ska sitta i bilen hela kvällen.
Men sen kom jag på att vi kunde ju äta China buffe så då kanske jag följer med endå ;)


(den är lite photoshopad för att försöka få fram färgen bättre eftersom det är kväll och mörkt)


Kolla vad vackert det blev :)


Kommentarer
Postat av: Frida

vilket photoshop använder du dig av? :)

2011-03-06 @ 19:38:02
URL: http://www.nattstad.se/fridalicious
Postat av: Annika

Åh vad fint :)

2011-03-18 @ 15:41:12
URL: http://blushrush.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0