NYX ögonskugga Odyssey

Så himla glad! Hittade den här ögonskuggan på ICA maxi innan jul och blev helt förälskad.
Men jag fick den inte i julklapp och jag hade inte pengar till den själv.
Idag förljde jag med mamma och handlade, så gick jag för att kolla på ögonskuggorna och hittade dom inte där dom brukar stå. Sen vände jag mig om och Taadaa! Dom stod på 50% rabatt bordet! :D
Så jag sprang fram och började leta efter skuggan men hittade den inte först..
Men sen börjde jag leta bakom skuggorna som stog längst fram och hittade den bakom en annan färg.
Och eftersom jag har världens bästa mamma så fick jag den :D
Dom hade även NYX nagellacken för halva priset.


Så ser den ut. Helt underbar! Älskar glittret!
I affären ser den dock ut som mörkblå med glitter. Men hemma i ljuset är den typ svart med blått glitter.


Ungefär så fast snyggare ser den ut i butiken. Den finns också som vanlig matt mörkblå.


Swatchade den lite snabbt på handen.

Längtar till i morgon så jag får prova den på med primer! :D

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Fint med glitter i :D

2011-02-25 @ 12:47:24
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Honi

Vad fin den ser ut! :) Skulle helt klart passa bra tillsammans med Morocco!

2011-03-06 @ 21:29:58
URL: http://honi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0