Örhänge från Intensivecravings

Vaknade tolv idag!
Så länge har jag inte sovit på länge, men inte mig emot för nu har typ halva dagen gått så jag slipper ha tråkigt lika länge..
Fick iallafall äntligen mitt örhänge idag som jag beställde på intensivecravings.blogg.se för några veckor sen.
Tyvärr så blev det lite långt.. men jag valde ju själv hur långt jag ville ha det och jag räknade väl lite fel.. Men det är inte så lätt när man inte vet hur det blir. Men nu vetjag så nu blir det rätt nästa gång :)
Fick även med ett litet kors, skitsnyggt!

Har ju också beställt dekorstenar till min mobil och jag fick en utav beställningarna idag, hoppas hoppas att resten kommer i morgon så jag får börja pilla :D


Så ser det ut. Lite långt eller hur? Men vi får se om jag fixar till det eller låter det vara.


Där ser ni korset också.


Där har ni stenarna som kom idag, jätte fina! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0