Pineapple obsession

Okej, nu är jag fast igen!
Om ni läst bloggen så vet ni att jag fastnade för ett par skor från halens.se (pineapple "funk")
som försvann ur deras sortiment men som tur va fanns dom på ebay.
Har inte kunnat köpa dom för jag är pank men antog att dom skulle finnas kvar.
Var in på ebay idag och såg att dom var borta! :(

Så jag fick lov att leta runt på internet för att hitta dom igen och kom på att pineapples egna hemsida borde ha dom och det hade dom! Så nu är jag lugn igen.. iallafall för tillfället.
Under mitt sökande så hittade jag även ett par nya skor som kommit in i deras sortiment som jag föll för direkt! Dom bara skriker jag!
Så nu är det väl bara att vänta och hoppas på att man ska få in pengar nånstans ifrån så man kan beställa ett par.

Såhär såg dom nya skorna ut.

Finns i svart och vit och lila tror jag, men dom här var helt klart snyggast!
Pineapple NEO hi-top heter dom.

Kommentarer
Postat av: IC

Hej!

Det kommer :) Mycket och läsa och tänka över.. så det tar lite tid :)

Kram

2011-02-22 @ 20:11:53
URL: http://intensivecravings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0