Vilken hårfärg är snyggast?

Det är så kul att exprimentera med hårfärg, finns ju så himla mycket snyggt man kan göra.
Jag älskar slingor men just nu har jag ju inga. Men älskar dom jag hade när jag var blond som var bruna. Förut ville jag ha typ svart hår med rosa underhår men det känns lite extremt.
Så vilken hårfärg tycker ni är snyggast på mig?


Brunett


Mörkbrun

Blond(med dom fina bruna slingorna)


Eller som idag? Mörk Mahognybrun

Min favorit är nog mörk mahogny, älskar färgen! Så himla fint med det röda! Men ibland saknar jag det blonda lite :)
Funderar på om jag ska prova den här färgen:

Tycker den är jättefin och gjorde en bildgrej där man sätter på håret på en bild på sig själv och jag gillade det! Har inte gillat fägen föut men det såg ut att kunna vara snyggt!
Men vet inte om jag vågar, men till sommaren kanske? :)



Kommentarer
Postat av: Erlandalba

Keep up these useful pieces.

2011-07-15 @ 07:52:14
URL: http://erlandalba.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0