Det blir Dansbandsveckan 2011

Det blir visst dansbandsveckan i Malung i år också!
Fick reda på det idag.. har varit lite osäker om jag ville dit i år eftersom vartenda år där har varit så himla DRAMA! Men jag älskar det endå på nått sätt, får ju bo i husvagn=kärlek<3.
Pappa hade bokat stället vi bodde på förra året inför det här året innan vi åkte hem, men han hade typ glömt det tills han fick faktura hem. Så nu har han betalat för i år också. Snäll pappa jag har! :)
Men i år så borde det bli ett bra år! Har ingen pojkvän och inget annat som skulle kunna ställa in drama i år..
Tror jag iallafall! Men man ska aldrig vara säker!
Men med positiv inställning blir det nog helt underbart :)

Kommer inte ihåg vad stället vi bodde på hette.. Men det är en bit ifrån parken..
Men vi hade ju cyklar så det var absolut inga problem!
Ganska skönt att få cykla också och bo en bit ifrån allt, jag klagar verkligen inte.
Och det bodde inte så mycket folk där heller så det var ganska skönt.
Det enda minuset med det stället var duscharna!
Så klart fanns det ett duschrum för tjejer(ett större) och ett för killar(mindre)..
Meen, skyltarna som hängde på dörrarna utanför gick att vända på!
Så om killarna kom ner först kunde dom göra tjejernas till deras osv.
Och ibland ändrade dom skyltarna när man var inne i duschen så det stog "killar" när man kom ut.
Men det var inga problem med det. Vi var alltid själva när vi duschade och inga killar kom in hehe.
Sen tror jag att man kunde gå emellan omklädningsrummena också, det var liksom inte låst haha.

Mitt favorit ställe att bo på var Skinnarvallen. Men det var första året jag var där och då fick vi stå på gruset. Andra året så fick vi vara på gräs och det var geggigt och alldeles blött, inge kul alls. Man skulle ha haft gummistövlar då!

Förra året fick jag inte vara i Malung hela veckan vilket var lite tråkigt, fick lov att åka emellan som en tok. Jobbade på Moraparken några dagar men jag var där varje kväll iallafall. Synd att jag inte fick vara där på dagarna bara, hade velat vara i husvagnen mer. Älskar husvagn! (om ni inte fattat det redan haha).
Men jag behövde ju pengarna så jag klagar inte. Gillar att jobba där så :)

Kan ju bjuda på lite bilder från förra året..

Rättviksglass!




Saknar mitt blonda hår lite.. Behändigt på sommaren.
Mitt röda hår kommer ju blekas som fan då, då är det inte lika snyggt :/


Barbados <3


Zlips <3

Mamma fick göra Johanna sällskap när jag var borta :)

Nu ska jag göra mig klar för pulsspin pass. Det är super skoj tycker jag :D
Musiken liksom driver en framåt. Så länge det är bra musik så går det hur bra som helst!

Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0