Escada

När mamma kom hem från Canarie öarna hade hon med sig en liten present till mig(och min syster)
Vi fick en varsin Escada Moon Sparkle parfym!
Jag har redan en Escada Marine Groove och jag älskar den! Älskar Escadas fruktiga söta doft :)
Moon Sparkle tyckte jag var samma fruktiga doft men med lite "starkare" eller vad man ska säga dofter som passar mer på kvällen, typ om man ska ut på en nattklubb så luktade den. Så den var perfekt!



Escada Marine Groove EdT

Marine Groove är den nya lockande sommardoften i begränsad upplaga från ESCADA; en söt och pikant doft med tropiska frukter i perfekt harmoni med röda vinbär. Detta är nummer 18 i ordningen av framgångsrika och uppskattade sommardofter från modehuset ESCADA.

Marine Groove ÄR blommor och frukt i överflöd!

  • Lanserad 2010.
(fakta från eleven.se)


Moon Sparkle - Eau de toilette (Edt) Spray

Moon Sparkle från Escada är sommardoften för 2008. Den är fruktigt sexig med toner av röda bär, fresia och jasmin, perfekt för sommarpartyn. Escada fortsätter att lansera sina populära sommardofter med perfekta sommarblandningar av saftiga frukter och förförande blommor. Oemotståndlig!

Toppnot: jordgubbar, svarta vinbär, citruscocktail och rött äpple
Hjärtnot: jasmin, fresia, luktärt och rosor
Basnot: mysk, hallon, sandelträ och amber

(fakta från shopping4net.se)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0