Let´s dance

Idag har det varit en lugn dag. Vaknade halv tio, la mig och sov igen till tolv, spelat lite kingdom hearts..
Kollade precis på premiären av Let´s dance och jag tror jag smälte lite där.
Alexander Rybak asså.. damn vilka ögon och vacker leende. Och vilken utstrålning han har!
Han ÄR en fairytale, hehe.
Dom andra deltagarna va väl inte så jätte intressanta, blir roligare sen när lite folk har åkt ut.
Ganska kul att kolla på Wiese och Bagge iallafall.

Nu mer förhäxad för min del. Hoppas på att det bli ett gym besök i morgon eller på söndag!
Har iallafall anmält mig till ett pulsspin pass och ett Zumba pass nästa vecka :D
Hoppas det är lika kul som jag tror, men vi får se!


Sånt här gott satt jag och mumsade i min ensamhet + herrljunga cider, MUMS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0