Nyårsfirande

Det blev en trevlig kväll iallafall. Åkte till Åmåsäng på skoter och började med att grilla korv. Tyson fick sitta i sin hundbur på spark för att ta sig dit, vilket han inte uppskattade så mycket.
Lite av folket blev sen kvar ute vid elden medans resten gick in och värmde sig. Efter några timmar blev det mat. Fläskfile med potatisgratäng och mammas supergoda gorgonzola sås!
Sen blev det intro tävling, med intro från tv och film. Tror vårat lag vann båda gångerna men jag var inte speciellt delaktig, kunde typ inget.
Sen blev det god efterätt som Svenne gjort, typ mandarin gele eller vad man ska säga med jordgubbar och vanlijyoughurt. Så var det bara att vänta på tolvslaget. Äta lite ost och kex och så.
Höjdpunken var ju när pappa tog Frek på skotern med Shiba i knät, så slängde sig Magnus på släden som satt bakom skotern och så åkte som en sväng på isen. Candy blev såklart avis eftersom hon gillar att åka skoter så hon sprang efter. Tror hon fick sitta bak med Magnus sen och när dom kom tillbaka till oss och skulle köra på gården så tippade dom allihopa. Såg jätte dumt ut! Men kul var det :D
Snacka om fyllekörning haha.

Nu är jag ganska trött men ska kolla på ett avsnitt förhäxad innan jag sover. När jag vaknar i morgon väntar mitt "nya liv" och det känns redan bättre. Kommer att bli ett bra år det här!

Här kommer lite halvkassa bilder från igår


Såhär fraktade vi Tyson, han tyckte inte det var så kul


Hela gänget redo för avfärd


Svennes goda efterätt


Korvgrillning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0