This week..

Den här veckan ska jag..

Måndag- Pulsspin pass
Tisdag- Gym?
Onsdag-Gym?(anting tisdag eller onsdag.. Gärna båda dock, för det är så kul)
Torsdag- Dans i Färnäs?
Fredag- Zumba Toning (Om jag har skjuts, annars kanske jag får ta bussen.. suck)
Lördag- Vara hemma själv om inte Johanna och Magnus gör mig sällskap
Söndag- Zuumba :D

Ska också beställa körlektion den här veckan tror jag så jag kommer igång nån gång. Vill ha mitt körkort!
På onsdag åker mamma till Gran canaria tror jag? Eller Mallis kanske.. Så hon blir borta en vecka och jag blir hemma med pappa. På fredag åker pappa till kojan med hans vänner, så jag blir hemma själv om inte min lillasyster ställer upp på mig. Vilket jag inte tror hon gör för Magnus fyller år eller nått, så jag antar att jag blir hemma själv hela helgen.. kul, eller inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0