When I see your face, there´s not a thing that I would change..

Är lika trött idag som jag var igår.. undra vad det beror på?
Nej, så här är det.. jag är uppe till typ ett-två på nätterna och kollar på förhäxad.
Och så sent har jag varit uppe i flera månader nu tror jag?
Så det är inte så konstigt att jag är trött hela tiden och jag tror inte att det är så bra..
Så jag funderar faktiskt på att försöka lägga mig i tid!
Eftersom min kropp och jag förmodligen inte mår så bra utav det här
och jag vill orka göra saker. Visst jag orkar gå på gymmet och så.
Men hemma så har jag inte lust att göra nånting.. vill bara sova typ.
Så jag får väl helt enkelt göra mitt bästa och försöka komma i säng i tid.

Nu har jag tv på mitt rum också! Johanna hade den i sin lägenhet förut,
men hon fick en ny så nu fick jag den gamla.
Så nu ska jag koppla in playstationet så jag kan spela och kolla på film/serier.

Gymmandet går bra iallafall, för det är så himla kul! I morgon väntar ett pulsspin pass så jag är lite nervös ;)
Har ju inte varit på något förut så dom kanske tar död på mig haha. Men då har jag ju provat iallafall.

Tänkte lägga upp lite bilder på hur jag såg ut förut(så gamla bilder jag kan hitta på datorn) och hur jag ser ut nu.


Sjukt mycket bilder jag hittade! (tagna med webcam, så dålig kvalitet)
Haha kolla hur mina väggar såg ut!


Henna tattoo! Tänk om man ändå vågade göra en riktig. Snygg va? ;)
(saknar tröjan btw)




Sexy mama ;) haha




Blondie! (saknar mitt blonda hår lite grann :/ )


Såhär ser jag ut idag.

Hade jag haft ännu gamlare bilder så hade jag haft min naturliga hårfärg, usch så hemskt haha.
Så jag gick från naturlig hårfärg till rödbrun tror jag faktiskt det var när jag färgade första gången. Till mörkbrunett, tillbaka till rödbrun, med lugg! (saknar min lugg också lite faktiskt, men det är enklare att vara utan), tog bort luggen, blev blondin, tillbaka till "redhead" och så tänker jag fortsätta vara.. tror jag. Man vet ju aldrig med mig.. Men tror jag ska ta en färg som blir lite rödare nästa gång.. kanske prova att bli mörkbrun igen också.. Men blir nog inte blog igen.. synd nog, saknar det lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0