Zumba.. sekt?

Shit, jag blev helt chockad på Zumban idag!
Trodde det var helt "vanlig" zumba fast med andra ledare.
Men nej.. Det var en kille som ledde passet(jag trodde det var en tjej och en kille)
Och det var inte alls som när jag har varit på Zumba på fredagar och söndagar!
Vi stod och bokstavligt talat SKAKADE på rumpa och boobisar till "Ricky Martin" musik hela passet
och hade "dance battle". Jag fattade ingenting, det var hel sjukt!
Jag visste ju inte ens att dom hade olika Zumba pass förutom Toning och vanligt.
Så ja jag blev chockad. Men det var ju bara att köra på och se glad ut!
Jag har ingenting emot att skaka på rumpan men jag hade gärna blivit förvarnad först..
Men jag tror inte jag ska gå på det där passet igen.. det var lite creepy.

Men annars älskar jag Zumba alla kan ju vara med både unga och vuxna och gamla. Det är ju en salig blandning på passen och det är underbart tycker jag :)
Synd att det inte är mer killar som vågar sig på det hehe. Har inte sett en enda.

Mamma kom hem idag också så vi åkte på Pronto och åt sallad för min del.
Hon var röd och fin hehe, jag ser ut som värsta blekfisen jämfört med henne.
Fick en present också men tänker inte säga vad för syrran har inte fått sin än och vi har fått lika :)

Nu ska jag ta och duscha och smälta allt rump skakande...

Kommentarer
Postat av: Nattis

Jag vill såå gärna testa zumba!

2011-01-28 @ 12:51:17
URL: http://mycurls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0