Beslutsångest

Har lite beslutsångest. fick ju som sagt tillbaka pengar på skatten och har inte kunnat shoppat på ett tag är därför väldigt shoppingsugen! Ska spara lite pengar till Malung såklart. Men funderar på att antingen shoppa lite för pengarna och köpa lite nya sommarkläder och så. Eller använda pengarna till att köpa en epilator? Så himla tråkigt att raka benen typ varje dag och nu när det är sommar så vill man ju vara "hårfri". Så jag vet inte riktigt hur jag ska göra. Kan ju vänta och köpa epilatorn sen efter sommarjobb men då är ju sommaren typ slut så då har man kanske inte lika mycket användning för den?
Har iallafall hittat en jag vill ha som har fått bra recensioner och den går att använda i duschen och så.
Kostar 965 på tretti.se vilket är ett bra pris tycker jag eftersom man kommer kunna använda den i flera år och man sparar massa pengar på att slippa köpa nya rakhyvlar hela tiden.


Epilator från Braun?


Eller lite sommarklädes shopping?

Kommentarer
Postat av: linnéa

epilator, har du snygga ben så tänker ju ingen på kläderna? ;)



vad tycker du gör en mode-/stilblogg bra? vad är roligast att läsa om? :) tacksam för svar!

2011-06-13 @ 15:35:53
URL: http://linneasgrej.blogg.se/
Postat av: Annika

Gör inte en epilator jätte ont? Min vän köpte en och använde den bara en gång för att smärtan var olidlig..

2011-06-15 @ 13:06:58
URL: http://aniiix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0