Jobbigt att ta körkort..

Idag var jag iväg på halkbanan och det var ju inte alls läskigt!
Förstår inte vad jag var rädd för innan? Det var ju hur chill som helst och jag slapp göra manöverbanan också. Btw så älskar jag bilarna! Dom hade Opel Corsa och dom var supermysiga små och cosy, sån vill jag ha när jag blir stor.. hehe.
Nej men jag tycker seriöst att det är riktigt jobbigt att ta körkort. Gillar som sagt inte att köra som jag sagt många gånger så för mig är det kanske jobbigare än för andra psykiskt asså. Känns som man aldrig kan slappna av, igår var jag orolig för halkbanan och nu när halkbanan är avklarad är jag orolig för i morgon och utbildningskontrollen! Och så håller det på..riktigt jobbigt..
Men hoppas allting går fort i morgon så jag får ta helg och slappna av! Känner verkligen att jag behöver det. Kan inte ens slappna av nu liksom, det hänger över mig hela tiden. Vill bara få körkortet klart nu!
Aja.. ska väl ta och sova snart. Är trött as usual!


(tog nån bild på google)

Kommentarer
Postat av: FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

sv: själv är man planlös :D

2011-06-21 @ 10:08:26
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0