Teoriplugg och shopping

Idag skulle jag och syrran till trafikskolan för att plugga teori.
Vi gick genom stan till trafikskolan och syrran hade sagt innan att han var sugen på ett par shorts på cubus och ett par nya skor för hennes var sönder. Så vi gick in på några affärer. Sen gick vi även in på H&M och där hittade jag en t-shirt som jag tycker är skitsnygg! Har en liknande från samma märke som jag älskar. Men jag trodde inte jag hade några pengar men jag gick ut till automaten iallafall och kollade. Och så hade jag massa pengar på kontot! Blev helt chockad! Trodde jag fick ut någon annans minneslapp men då hade jag fått tillbaka på skatten, underbart! Så jag köpte t-shirten. Sen har jag velat ha nya nagellack ett tag och efter vi pluggat lite på skolan så gick vi ner på stan och jag hittade tillslut det gula från depend på lindex. Vi var även in på H&M igen och då såg jag ett par svarta shorts precis där man går in och dom kostade bara 149 kr så jag köpte dom, för mina är trasiga.
Så det blev inte så mycket plugg men vi fick lite gjort iallafall.


"Im here 2 dance" står det :) Finns även i grå 149 kr


Svarta shorts 149 kr


Nagellack 2 för 40 kr. Nr 220 och 210 :)


Jag och Johanna provade även smultron soda från automaten på trafikskolan. Det smakade mumsigt! smakade som att man åt riktiga smultron i munnen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0