Intressanta youtubeklipp om hundar

Hej, sitter och tittar runt på youtube för klicker tips osv.
Så himla mycket kul man kan hitta på med sin hund!
Men hittade det är klippet om "calming signals" som man kan ge till sin hund och hur dom ser ut när en hund gör dom. Jätte intressant tycker jag! Inte tänkt på det alls.
Hennes kanal eller vad det heter kallas "kikopup" check it out!
Hon har massa spännande videos med bra förklaringar hur man tränar sin hund på att inte dra i koppel, klicker träning och massa andra roliga träningstips! :)


Kommentarer
Postat av: Enya

Hej Louise, läste din kommentar på min blogg och jag hade JÄTTE svårt att komma på ett kommando, när hon står på frambenen så låter hon som en apa och hon är en liten cirkus apa så det blev "apa"! hahah! Det är också lätt för att det låter inte som något kommando som jag redan har! Fortsätt läsa! :)

2011-03-09 @ 08:54:45
URL: http://enrusselsdagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0