Pineapple shoe "Funk" White/Hotpink

Är äntligen mina!!! :D
Jag blir så himla imponerad, jag beställde skorna på kvällen den 25 alltså förra fredagen.
Därför så skickade dom ju inte skorna fören i måndags och dom kom idag!(Onsdag)
Och som kommer ända från Storbritannien nånstans! Hur amazing är det? 3 dagar tog det bara!
Blev helt chockad när jag fick avin att jag kunde hämta ut dom.
Så det fungerar verkligen bra att beställa från Pineapple och skorna är mycket billigare och mycket snyggare än i Sverige!
När jag fick skorna så orkade jag inte vänta på att nån skulle komma hem och skjutsa mig så jag tog cykeln och den har knappt luft i däcken och vint bakhjul, trodde att däcket skulle ramla av medans jag cyklade men det gick bra. Men fan vad jobbigt det är att cykla, kändes väldigt ovant. Aja tillbaka till skorna!
Ni undrar säker hur dom såg ut?


Spänningen stiger..


Tadaa!


Nog för att jag visste att det var snygga skor men damn vad snygga dom är!
Dom är fan snyggare i verkligheten!


Kolla bara på hjärtat på sidan och alla detaljer. Massa glitter!


Jag är helt förälskad! Kanske ska ha dom som prydnad istället?
Vågar ju inte ha dom ute då kommer dom ju bli smutsiga :( Haha


Till och med snygg sula


Tyson ville också vara med på ett hörn ;)

Skorna finns i svart/rosa, vit/limegrön och vit/lila :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0