EOTD-Crazy purple

Idag är det riktigt tråkigt väder ute så jag bestämde mig för att prova på nått nytt i sminkväg..
Såg en video igår på youtube som jag fick inspiration från. Använde helt andra färger och så men det är typ samma look.
Trodde till en början att det skulle bli sådär och inte så snyggt. Hade ingen riktigt plan på vilka ögonskuggor jag skulle använda. Men det blev lila, i ytterkanten tog jag lite blå okså och den blå med den lila blev riktigt snygg! Sen använde jag svart och sen den blå+lila under ögat.

Älskar den här sminkningen! Blev grymt snyggt tycker jag, synd att man inte kan gå runt såhär till vardags.. eller jo jag kan ju det som bara går hemma. Skullle nog passat bra om man skulle ha uppvisning eller nått :)




Kolla in den blålila färgen! :D






Färgerna ja använde. Till prickarna använde jag en lila glitter eyeliner från H&m
På läpparna har jag Maybelline Watershine Elixir, minns inte vad fägen heter nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0