Goodiebag.nu

Har äntligen fått skickat iväg en beställning från Goodiebag.nu!
En sajt där dom med jämna mellanrum lägger upp produkter som man får klicka hem och prova GRATIS och det enda man behöver göra är att säga vad man tyckte om produkten efteråt!
Perfekt! Första gången jag har fått klickat hem nått, när jag blev anmäld så hade en kampanj redan utförts.
Så passa på att bli medlemmar nu medans det finns grejer kvar!
Jag beställde en Scrub från Weleda och ett nagellack från Depend. Finns även en duschcreme från Nivea, massageolja från Weleda och Elvital volume schampo :)

Här är länken till sidan Goodiebag.nu


Kommentarer
Postat av: Matilda/Sminklådan

Jag beställde för typ en vecka sen(ja samma dag som du va de nog) men jag fick inte välja nått nagellack :O Jag kunde bara välja shampoo, duschcreme eller skrubben :O Konstigt!

2011-05-21 @ 11:26:49
URL: http://sminkladan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0