Lash Architect 4D

Idag fick jag en trevlig överraskning i brevlådan! :D
Var ju med på en "tävling" på Loreals hemsida. Fast det var inte riktigt en tävling. Man skulle bara trycka på en maskara och var den ledig så fick man den bara man fyllde i ett formulär typ. Riktigt najs!
Så idag kom mascaran i brevlådan! Fan vad glad jag blev, riktigt spännande att få testa! Synd att jag redan satt på mig mascara idag.. så jag får vänta tills imorgon. Jag som vill prova nuu!

Lämnar självklart omdöme när jag provat mascaran.
Det var ju lägligt att jag fick den idag efter allt som hände igår :)


Kommentarer
Postat av: Caroline

Den mascaran e super!

2011-05-10 @ 16:15:54
URL: http://www.makeupedia.se
Postat av: Nacera Ralem

Hej!

Är det från Msn.se tävling eller dem 1000 gratis prover?

Härligt va! :)

2011-05-11 @ 09:40:14
URL: http://www.nattstad.se/Nacera%20%20Ralem

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0