Proclé Lip Volume Lipbalm recension

Heej, testade precis Proclé Lip Voulme Lipbalm som min syster har skickat hem ifrån nelly.se. Hon har provat min Too Faced lip injection och gillade den så hon ville ha en egen och då tipsade jag henne om Proclé som bara kostar 35 kr! Riktigt billig är den och den fungerar!
Vi provade den båda två och jag ser en skillnad på hennes läppar och jag ser en liten skillnad på mina med. Proclés lip plumper tycker jag brännde lite och lite längre än Too faced Lip Injection men det var mer behagligt än Lip injection för där bränns det mycket mer men en kortare stund.
Så det är väl en smaksak om man vill ha läppbalsam eller läppglans. Har man Proclé kan man ju ha på läppglans efteråt för att få mer volym på läpparna.

Så tummen upp för den!


En gammal före bild för jag tog ingen idag.




Finns att köpa HÄR och på Eleven.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0