Kanelbullens dag!

Idag är det kanelbullens dag så jag och min pojkvän passade såklart på att baka lite.
Jag är inte alls bra på att baka, men det blev riktigt goda bullar! :D
Det kändes som en evighet innan dom blev klara men det var helt klart värt all väntan!
Annars har det varit en lugn dag med premiär av Top model och nu sitter jag och kollar på lite sällskap.




Kanelbullar med kall mjölk ska det vara <3


Köpte en ny eyeliner idag(min första!)
Testade den lite snabbt och jag är inte alls bra på att spplicera eyeliner så lite svårt att säga om den är bra eller inte. Men jag tyckte iallafall att jag fick ett hyfsat resultat och den var lätt att applicera så med lite träning så är den nog jätte bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0