Drive-in bio Rättvik

Godmorgon! Igår kväll tog jag och syrran "den gula faran" och åkte till Rättvik för att prova på Drive-in bio!
Första gågen jag är på något sånt och det var riktigt mysigt.
Vi kollade på Smygpremiär av Bilar 2 och den var ganska bra faktiskt. Lite rolig på sina ställen, vi fick även se en kortfilm från Toy Story haha.
Nånting som jag gärna gör om igen. Vi kom hem vid halv två igår och snart ska vi iväg och jobba, senare idag åker vi till Rättvik för att kolla på massa fina bilar på cruisingen!






Innan dom hissat upp duken




Bunkrat upp med popcorn och filtar och nedcabbat såklart! :)




Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Åh jag hade också velat dit!! :) Men jobbar ju såklart varje dag denna veckan :P

2011-08-02 @ 21:08:26
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0