Shopping i Borlänge (Bildbomb)

Hej nu ska jag lägga upp allting vi shoppade i helgen i Borlänge. Var helt slut efter den dagen. Vi var verkligen runt överallt! Först stannade vi på Lager 70 i Insjön och letade regnställ utan lycka. Sen åkte vi vidare till Lifesyle i centrum i Borlänge (för jag har presentkort där). Sen åkte vi och käkade på Burger king, var in på Rusta och köpte massa grejer till flytten, gick på Elgiganten för att leta hårfön. Sen gick vi in på kupolen! När vi kom in på Kupolen såg jag att dom öppnat en ny butik "New Yorker" har aldrig varit inne på den förut, ever! Och damn vilken underbar butik!!! Skitsnygga kläder!!! Jag hade kunnat stanna där hela dagen! Och så var dom billiga också, Nice! Helt klart min nya favorit butik!

Nu lite bilder på vad jag köpte igår..




På Jula handlade jag Lite vanliga behövliga grejer. Hittade även märket "Aussie" som alla har talat så bra om så jag fick ju lov att köpa det! Kostade bara 60 kr styck! Dom brukar kosta typ 120. Hittade rosa bajspåsar med dödskallar också ;)


På H&M blev det ett par mjukisbyxor och en vit penna från depend som man målar under naglarna, gillar den INTE. (recension kommer upp senare).


Blev ett regnställ från Team Sportia.


Vi letade runt som galningar efter gummistövlar och hittade inga för alla var så dyra typ 400 kr så vi gick in på barnavdelningen på Stadium och där hittade vi dom här för 179 kr! Och storlekarna gick bara upp till 38 men dom passade!


Gick in på Jula och köpte det vi inte hittade på Rusta. En hårfön och hålslagare.


Nu över till frejerna från New yorker!


En svart klänning med fina detaljer, kostade 319 kr.




Hur gulliga är inte dom här?


Pingvin <3 is




Sitter jätte fint på!

Är HEL NÖJD med min shopping! Kan man vara annat? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0