Tikei Rouge Lovely

Hej, var ju ett tag sen jag beställde foundation från tikei. Men då fick jag med ett prov på ögonskuggan Orion som jag testat och visat er i ett tidigare inlägg. Men nu har jag provat rouget som jag fick med i färgen "lovely" och tänkte säga vad jag tycker.
Tycker att den är jättefin! Skulle helt klart kunna köpa den i fullstor storlek! Blir jättefin färg på kinderna, trodde först att den skulle vara för mörk, men den blir riktigt fin.

Såhär står det om den på hemsidan tikei.se.
"Information
Ett kallt, rosa rouge i samma nyans som Romantic, fast något mörkare"


Såhär ser den ut på hemsidan, och det är inget jag skulle köpt om jag inte fått hem prov för tycker den ser lite "tråkig" ut.




Såhär ser den ut "på riktigt"


På kinden. Fin va? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0