Tyson hoppade från andra våningen

Idag lämnade jag Tyson på rummet (som vanligt) när jag går iväg på lektion. Hade lämnat fönstret öppet för jag tänkte att han aldrig skulle klättra ut där iallafall. Men så fel jag hade!
Satt på lektionen och helt plötsligt knackar det på till lektionssalen och in kommer det en kvinna med MIN hund i famnen. Jag blev helt chokad! Tänkte att det kan ju vara omöjligt att han hoppat ut från andra våningen! Men när vi kom tillbaka till huset så är ytterdörren låst som vanligt och dörren till vårat rum var låst så vi är säkra på att enda utvägen var genom fönstret på vårat rum!
Lite läskigt att veta att han hoppat ut där. Men han är inte skadad någonstans vilket också är konstigt. Han är precis som vanligt och haltar inte ens. Det enda är att han har lite skrubbsår under hakan.
Han har antingen hoppat ner på det lilla taket under fönstret och rätt ner på bavken eller på taket och sen klättrat ner för trädet.


Såhär ser det ut om man tittar ut genom vårat fönster.
Där ser ni trädet han kan ha klättrat ner på till höger.


Såhär ser det ut utanför. Vårat fönster, taket och trädet..


Rymlingen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0