Cinderella kryssning!

Idag (söndag) tog vi bussen till Stockholm klockan nio på morgonen. Det blev en lång bussfärd med massa stopp för att hämta upp folk och lunchpaus. Var framme i Stockholm först vid halv fyra.




Bussresan


"Obligatoriska" första cidern på däck!







Blä för öl!


Mamma och syster




Fixad inför kvällen!


Kvällens första drink blev en "San fransisco" såklart!




Andra blev en Pina Colada!

Vi hade riktigt roligt på båten! Vi dansade så jag har träningsverk i låren! Först buggade jag och syrran loss till "piraterna" som egentligen heter "Mannerz" och har varit med i Dansbanskampen. Dom var grymt bra! Sen blev det att dansa loss ännu mera inne på discot till grym  musik! Btw så var gittaristen i "Piraterna" skitsöt! Och jag dog lite när jag upptäckte att han inte bara kunde spela gitarr utan sjunga också när han spelade sista låten och sjöng Free Fallin. Så sammanfattningsvis en riktigt rolig kryssning! Dom spelade även dansbandsmusik i korridorerna och då kunde man ju inte låta bli att längta till Dansbandsveckan i Malung.
På måndagen såsade vi mest omkring. Gjorde inget speciellt, hängde i Tax freen och åt mat i princip.
Haha juste under kvällen på söndagen när vi var på toaletten så började jag helt utan anledning att blöda näsblod! Sånt kan ju också hända när man minst anar det!


Skål!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0