Birthday dinner nr 1 Bilder

Hej, nu har alla gästerna gått hem och jag ska sova. Har haft en trevlig kväll med god mat+efterrätt och så har vi till och med kollat på barndomsfilmer från när jag och Johanna var små. Haha många skratt blev det! Lika roligt varje gång!
Jobbar i morgon så bäst att lägga sig så man är pigg.


Mamma och pappa försökte grilla men dom fick ge upp tillslut.
Ser ni hur det ryker ur parasollet eller? haha lite roligt.


Mina fina presenter! En ugnsvante, ett kollegieblock, Presentkort på 300 kr på H&M och ett presentkort på 300 kr på Lifestyle. Syns att jag gillar rosa eller? ;)


Gott med mat!


Jordgubbar <3
(skålen har jag också fått av faster, det är två stycken en stor och en liten. Jag och Johanna fick likadana när vi klarade körkorten)

Godnatt allihopa! :)


Kommentarer
Postat av: Annika

Grattis på födelsedagen!

2011-08-06 @ 11:45:29
URL: http://aniiix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0